Pierwsze wrażenie : Paletka Makeup Revolution Stripped&Bare

Zbliżają się moje urodziny i z tej okazji kilka dni temu dostałam przesyłkę prosto z Polski a w niej paletkę cieni do powiek marki Makeup Revolution z serii Pro Looks a mianowicie Stripped&Bare. Na wstępnie pragne zaznaczyć, że żadna ze mnie profesjonalistka a mój makijaż często ogranicza się do nałożenia kremu na twarz. Maluje się od "wielkiego dzwona" i często wychodzę z domu z "nagą twarzą" bez pudru, podkładu, korektoru i tego typu bajerów. Mimo tego, chciałabym dziś się z Wami podzielić moją opinią i pierwszym wrażeniem z tą paletką od strony laika makijażowego. 
Zaczynamy ! :) 
Marka Makeup Revolution jest dość znana w social mediach nie tylko ze względu na cenę ale na wysoką jakość produktów. 

Paletka Stripped&Bare jest opakowana w kartonowe pudełko w pięknym metaliczno-cegłowym kolorze. Wiadomo, karton jak karton ale mi podoba się taka forma opakowania. Same cienie schowane są w czarnym, plastikowym pudełku, które bardzo (wręcz nieziemsko) się palcuje. Do tego mamy aplikator z gąbeczką i dość duże, fajne lusterko.




Paletka Stripped&Bare zawiera aż 15 cieni do powiek, pogrupowanych na 3 kategorie, dzięki którym można wykonać bardzo uniwersalne makijaże. Każdy cień ma swoją nazwę ale szczerze, nie widzę tutaj żadnych powiązań. Dla mnie to bardziej "randomowe" nazwy bo w końcu jakoś trzeba było te cienie sklasyfikować. Ale może ktoś to jest bardziej obeznany w sztuce makijażu rozwieje moje wątpliwości. 



Najbardziej podobają mi się kolorki "Chain" i "Let Loose" bo każda kobieta potrzebuje troszkę "sweet brokaciku" w swoim życiu. A tak pisząć poważnie to te dwa kolorki urzekły mnie od razu jak tylko otworzyłam paletkę.  

Zestaw numer 1 


Zestaw numer 2

Zestaw numer 3


Myślę, że ta paletka jest bardzo fajna dla początkujących domowych makijażystów (jak ja), którzy nie mają zbyt dużego pojęcia o cieniach do powiek ale lubią kombinować z kolorkami. Konsystencja cieni jest bardzo kremowa, fajnie się nakładają i łatwo blendują. Bardzo dobrze współgrają z bazą pod cienie z ART DECO i są świetnie napigmentowane, ale z racji, że dobrze się z nimi pracuje to ciężko jest zrobić sobie nimi krzywdę i efekt podbitego oka albo co gorsza pandy. 

Które kolorki z paletki najbardziej Wam się podobają? 
Polecacie jakieś inne paletki z Makeup Revolution? 
Do następnego, 
Karolina 




107 komentarzy:

  1. Kochana, śliczna ta paletka. A wiesz,że ja nie mam w domu żadnej... Jakoś nie po drodze mi z cieniami do oczu. Z braku czasu rano mój makijaż ogranicza sie jedynie do podkładu, różu lub bronzera, maskary i bezbarwnego błyszczyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle jakoś mało makijażowa jestem. Raz na ruski rok się umaluje i to tylko oczy i brwi :D ja też nie mam żadnej paletki, no ok teraz już mam :D

      Usuń
  2. uwielbiam, moja ulubiona paletka na co dzień i ważne okazje. Bardzo uniwersalna. Jakoś dobra i cena też zadowalająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super wiedzieć, że ją masz! Właśnie wydaje się extra i bardzo uniwersalna :) Dla mnie extra. Jestem wdzięczna przyjaciółce za ten prezent. Widać, że zna się na "moich" kolorach bo ja lubię nudziaki ;)

      Usuń
  3. Mam sporo paletek z tej firmy i jeszcze się na nich ani razu nie zawiodłam, maluje też klientki i są bardzo zadowolone, także mogę Ci polecić również inne gdybyś miała ochotę powiększyć swoją kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O extra, dzięki :) Ja mam też z Makeup revolution paletkę do brwi, i sobie chwalę :D

      Usuń
  4. bardzo sobie chwalę kosmetyki Makeup Revolution :) polecam wypróbować te paletki czekoladowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o czekoladowe ? jak z Too Faced ? :D zainteresowałaś mnie teraz.

      Usuń
  5. Paletki tej firmy są przepiękne. Muszę się kiedyś w nie zaopatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam :) Z tego co widzę po internetach to bardzo sobie je dziewczyny chwalą :)

      Usuń
  6. Paletka ma świetne kolory :) Aż szkoda, że nie umiem kompletnie nic wyczarować cieniami na moich powiekach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz złe pędzle lub bazę ? Czy to kwestia wiedzy na temat makijażu oka ?

      Usuń
    2. Jakoś nigdy też nie próbowałam się na poważnie do tego zabierać :P Ale jak dotąd to nawet kreski ładnej nie umiem namalować :/

      Usuń
    3. Ja z kreską eyelinerem też mam mega problem. Na szczęście kreski kolorowymi kredkami do oczu jako tako mi wychodzą ;)

      Usuń
  7. Ta paletka jest po prostu zjawiskowa! Ma wszystkie me ukochane kolory xd obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za obserwacje ! Co do kolorków, to zgadzam się w 100 % :)

      Usuń
    2. Chyba paletki Makeup revolution można kupić w HEBE.

      Usuń
    3. I w drogeriach polskich ale te drogerie polskie to ciezko znalezc. chyba tylko w wielkich miastach jak warszawa czy katowice sa .

      Usuń
    4. kurcze gdybym nie miałą 4 podobnych paletek to bym leciała po nią od razu do Wawy;D

      Usuń
  8. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne, wszystkie odcienie świetnie się sprawdzą w jesiennych makijażach! Szkoda, że nie umieściłaś swatchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, swatchy nie zrobiłam z jednego powodu - mam bzika na punkcie higieny itp i nie lubię babrać w kosmetykach paluchami :D

      Usuń
  9. Wszystkie kolorki są cudowne! Mam ochotę zakupić ta paletkę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Metaliczno-ceglanym :P
    Ja nie przepadam za cieniami do powiek. Ewentualnie używam tych w kredce, bo najłatwiej mi się je nakłada. A w tej paletce widzę, że przeważają cienie z brokatem, więc takimi to w ogóle chyba tylko mogłabym się na sylwestra umalować :P (a i tak ten brokat potem mam wszędzie, dlatego tym bardziej ich nie lubię)

    P.S. Brakuje mi zdjęć pod zajawką posta na stronie głównej - byłoby ciekawiej i bardziej zachęcająco moim zdaniem :)

    Buźka! :*
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się mieszka za granicą to się ma prawo pisać takie kwiatki językowe ;P

      Usuń
  11. Prezentuje się świetnie! :)
    pozdrawiam,https://mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolory :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam jedną paletkę z MUR i bardzo podobne odcienie, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z MUR paletkę do brwi i też jestem zadowolona :)

      Usuń
  14. MUR wypuszcza coraz to fajniejsze rzeczy. Ja czaję się na ich paletkę do konturowania twarzy, zobaczymy, co z tego wyjdzie :)
    Zostaję na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mialam kosmetyku do konturowania twarzy mimo, ze powinnam bo moja buzia jest dosc okragla :D Ale boje sie, ze sobie zrobie krzywde i plamy :D Dzieki bardzo za obserwacje <3

      Usuń
  15. Coś dla mnie, nie jestem zbyt obeznana w tych tematach i mogłabym z taką paletka poćwiczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze takie paletki sa dobre dla laikow makijazowych. Ja polecam serdecznie, a sama nie mam pojecia o sztuce makijazu ;)

      Usuń
  16. Ja mam swoje dwie ulubione paletki jedna z zoevy druga chocolate bar, więc narazie mi starczy. Kolorki w twojej super, jestem ciekawa jak z trwałością będzie. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszalam o paletkach z Zoeva ze sa super i jakosciowo i cenowo :) Bardzo dziekuje za obserwacje ! <3

      Usuń
  17. Ładne kolory nigdy nie miałam tych paletek.

    OdpowiedzUsuń
  18. O tej palecie jeszcze nie słyszałam, ale mam podobną "Big Love" ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. akurat szukam jakiejś pięknej paletki... ta jest w moich kolorach. cudna!
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się zestawienie kolorystyczne w tej palecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest bardzo uniwersalne i można wyczarować zarówno wieczorowy jak i dzienny look

      Usuń
  21. Bardzo podoba mi się ta paletka i na pewno po nią sięgnę jak zużyje moją obecną też z MUR.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba coś dla mnie, fajnie wyglada ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna ta paletka myślę ze jeszcze długo będziesz z niej zadowolona:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestaw nr 2 jest dla mnie idealny piękna kolorystyka :) Obserwuje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Paletka bardzo fajna :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna paleta, tyle cieni do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od koloru do wyboru ;) Az ciezko zrobic jeden makijaz :D trzeba by bylo rozne kolory na dwoje oczy polozyc ;)

      Usuń
  27. Świetna paletka, bardzo ładne kolory :)
    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna paletka ;) mam pojedyncze cienie w brązach z tej firmy i bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie jestem fanka cieni do powiek ale chyba sie przekonam do niech dzieki tej paletce ;)

      Usuń
  29. Mam 2 pałeczki z Make Up Revolutiom i ich jakość jest bardzo fajna i kolory ciekawe. Jednak przez brak czasu używam ich na większe Wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również maluje się od „wielkiego dzwona” więc pewnie ta paletka starczy mi na wieki ;)

      Usuń
  30. Kolory bardzo fajne i uniwersalne ;-) Używałabym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekoladowe palety mają całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna ta paletka - jesienno-zimowe kolory, ale ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze jakis fajny wiosenny makijaż też można ta paletka wyczarować :)

      Usuń
  33. "Stripped&Bare" ma bardzo "moje" kolory, ale nie miałąm okazji jej poznać. Nie miałam w ogóle żadnego kosmetyku MUR jeszcze. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam paletke do brwi i bardzo sobie chwale, także polecam ! :)

      Usuń
  34. Już od dłuższego czasu planuję kupić tę paletkę i wkońcu muszę to zrobić :) Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolorki bardzo ładne :) jednak jak dla mnie zbyt dużo brokacików, wolę maty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się ta paletka podoba , ma ładne i uniwersalne kolory .

    OdpowiedzUsuń
  37. Ososbiście stawiam na palety W7 lub pojedyncze cienie, ale wiem, że ta marka cieszy się dużym powodzeniem wśród blogerek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mialam okazji wyprobowac ani jednego produktu z W7, jak sie spisuja ??

      Usuń
  38. Kolory przepiękne i chętnie bym ją przygarnęła, ale aż się zdziwiłam... :o Ciebie MUR nigdy nie miały kremowej konsystencji, wręcz zbyt mocno pyliły a i z pigmentacją średniawo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem makijazowym laikiem, trzeba na to wziasc duza poprawke ;)

      Usuń
  39. Piękna jest ta paletka, ja z Make Up Revolution posiadam jeszcze Iconic 3, która również jest fajna, choć poluję na ich słynną Naked Chocolate :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpływam dla Desired i Chain a szczególnie Desired ;)
    Kiedyś sama muszę kupić tę paletkę :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dzięki z Waszą aktywność.
Jeśli obserwujesz mojego bloga, daj znać!

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Copyright © 2014 Mint on Mars , Blogger